El premiado espectáculo Rats! triunfa en el ‘Festival de les Arts al Carrer’ de Capdepera

Ganar el Premi Drac d’Or 2015 en la Fira de Titelles de Lleida ha llevado a poner en circuito el espectáculo Rats! con su divertida performance. El montaje fué muy aplaudido en el mercat de Cala Rajada en el marco del programa Festival de les Arts al Carrer, también promocionado en el exterior como Capdepera Street Arts Festival.

Pere Cortada, técnico de cultura del Ajuntament de Capdepera.

Como indica Pere Cortada, técnico de cultura del Ajuntament de Capdepera, Rats!, ha sido un espectáculo que ha hecho las delicias de los residentes, turistas y visitantes del mercat semanal desde primera hora de la mañana y en su estreno en el passeig marítim de Cala Rajada.
Se trata de una representación en la que enormes ratas interactúan con los espectadores, en este caso con los visitantes del mercat, o los transeúntes del passeig que participaban efusivamente con la compañía.

 

 

Circo, danza, música, poesía, teatro a pié de calle, performance…una entretenida y sugerente programación prevista en esta décima edición del Festival de les Arts al Carrer.

Una edición concentrada en un largo fin de semana con la co-organización de Sa Xerxa y con espectáculos galardonados de reconocido prestigio y con poco recorrido en Mallorca.

Como indica Cortada, “la intervenció gabellina va esser a na Ferradura amb el segon SLAM POÈTICO-MUSICAL del que s’encarregá Krisis Teatre. El Festival d’Arts al Carrer vol ajuntar en un cap de setmana diferents propostes artístiques de carrer per apropar-lo al ciutadà, i al mateix temps, dinamitzar la zona turística de Cala Rajada. Es realitza a Capdepera des del 2009, és a dir, enguany fa 10 anys d’activitats artísitques al carrer. Al començament es va plantejar com una dinàmica que s’allargava durant els tres mesos d’estiu i des de l’any passat es va concentrar totes les activitatats en tres dies per tal d’oferir una referència clara de quan es fa, no interferir en altres dinàmiques estivals del municipi i optimitzar recursos” apunta Pere Cortada técnico de cultura del Ajuntament de Capdepera a IB Magazine.

El montaje Rats! fué muy aplaudido en el Mercat de Cala Rajada dentro del programa Festival de les Arts al Carrer.

Escucha PODCAST de la intervención de Pere Cortada sobre este Festival de les Arts al Carrer.